Jahopp, ännu en dag passerar förbi..

Hallåj världen. Sitter och kollar på The Simpsons.. ok, Family Guy hann börja, kollade inte igårkväll, så strutsamma att det är repris, det är bra tidsfördriv när man är så rastlös och uttråkad som jag är just nu :)
Ska äta sushi sen, nonom. Världens bästa mat, när som helst, hur som helst, var som helst. Hade kunnat äta varje dag, och det är ju faktiskt nästan det jag gör. Säkert tre gånger i månaden, minst. Tröttnar aldrig :D
Hur säger man 'Jag älskar sushi' på japanska, tro? .... SABAKI! Okej nä, det betydde 'Flytta undan' enligt en ordlista jag hittade när jag googlade för 5 sekunder sedan.. Vad kul, jag kanske skulle ta och lära mig lite japanska? sen är det ju en annan historia så vidare jag faktiskt kommer ihåg något efteråt, men kanske? det är ju skoj o vara språk-kunnig.
 
En bild på mig själv alldeles precis också, ja. Ser ut som fan. Osminkad och jävlig, men det bjuder jag på.
 
På måndag börjar skolan igen, och jag vettefan om jag är redo egentligen, trött och sliten som jag är, jag är inne i en extrem svacka just nu då hela världen känns som ett brinnande helvete som plågar mig innifrån och ut. That's my life, people..
Nä, jag klagar inte trots detta, det är bara att bita ihop och ta sig igenom allting.
 
Återkommer när jag har något att skriva, må hända senare ikväll, eller imorgon. Ödet avgör!
 
Tack och hej för nu, oavsett.
 
 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: