ny dator å grejer

Hallåj, universum! Emma är tillbaks! :)
 
Jag har ny laptop! äntligen, så jag kan blogga betydligt oftare, jag har ju bara bloggat från mobilen de senaste månaderna eftersom den andra gick å dog för mig.
 
Det är en packard bell, 15 tum med windows 8, den verkar vara väldigt bra, just nu håller jag på att installera alla nödvänligheter och det går framåt. Operativsystemet är lite krångligt, men jag vänjer mig. Hoppas denna håller för en gångs skull, tror jag haft fyra olika på 5 år. Sjukt dåligt, jag ska vara riktigt ordentlig med denna finingen.
 
Har inte så mycket att skriva om, tyvärr men insperationen återvänder säkerligen snart.
 
Skulle bara informera om detta :)
 
HEJ DATOR VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN ;]
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: