bloggeliiblooogg.

Tjolahopp! 
jag lever o mår bra. Dock aningen trött, jag satt uppe alldeles för sent igår o kollade på skräckfilmer på tv. Det jobbiga är att det går några ikväll också. I will be so dead tomorrow. 
Men skitsamma, det är sommar. 
På onsdag och torsdag är det Hörby Marknad, tjohoo. Ska gå med Gabbi på onsdag, skitskôj. Som dom säger i Göteborg. 
 
Jag var ju på Allo Allo Emliga Armén en gång till, i förrgår. Grymt skoj, roligare än förra gången faktiskt. Kim tabbade sig lite grann, det var jättekul, och charmigt. Det kan ju inte hjälpas, jag vet känslan, så. Han är en grym skådespelare i alla fall. Och en ännu bättre människa. Han fick födelsedagspresenter och två kramar av mig efter. Haha. Gulligt. Eller jag vet inte riktigt. 
Bra i alla fall. Jag saknar honom redan. Åhhh. 
 
Varit i Danmark också och fyndat billiga örhängen. Dom kostade 20 danska kronor, men har kostat 99. Grrreat!
 
Hahahahah, vafan. 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: