Jag lever ännu. 5/6 2013

Hallå, alla människor :) 
nu är det äntligen officiellt sommarlov för min del, så galet skönt att slippa stressa ett tag. 
Tänker ta vara på varje dag, och göra så mycket som möjligt för att förhindra deppiga dagar. 
Sommarens höjdpunkter..? Fredriksdalsteatern, Hamburg, och Hörby Marknad. :D 
Sen har jag ingenting inplanerat, ska väl vara med K också, ofc. 
 
 
Har inte så mycket att uppdatera om i övrigt, men kan väl försöka. Jag ska blogga tre dagar i rad, ett inlägg om dagen i tre dagar alltså, tror ni jag klarar av det? ;) 
har så jävla mycket annat att tänka på, så jag får väl se om tiden räcker, fast jo. 
Blogga går ju fort. Men jag hänvisar alla till min instagram istället, där uppdaterar jag 24/7 
Glamorousmysterious heter jag där. Följ, så följer jag tillbaks. :) 
 
This is my drug. ~ 
Världens gosigaste Alfons<3

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: