Jag överlevde midsommar

Instagram har en filmfunktion. Jag gillar det. Faktiskt, det är skoj med rörliga bilder. :D 
...
 
 
Hej förresten. Jag lever lika mycket som jag gjort förut.
 
Överlevt midsommar o hela köret. 
Jag är JÄTTEDÅLIG på att blogga, men seriöst, för det första, jag orkar inte samla läsare, två, jag tycker att det är jobbigt att sitta o skriva dagligen om vad jag gör. Ingen bryr sig, speciellt inte jag själv. 
 
 
Jag ger det en chans. Ska försöka uppdatera lite, men jag hänvisar alla till min instagram istället. Glamorousmysterious. Uppdaterar mer eller mindre dagligen. 
Min midsommarmat var godare och mer alternativ än alla andras. :D 
 
 
 
HEEJDÅÅÅ! Jag återkommer. Förhoppningsvis
 

KOMMENTARER


Vad fin du är! :)
sv: åh ja visst är den, det är min farmors hund :)

2013-06-23 // 19:01:29

tack så mycket:-)

2013-06-23 // 22:51:02
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: