Just det, ja..

...Jag skulle blogga, hade jag ju sagt men jag glömde bort det. Jag var helt hundra på att jag skulle komma ihåg det. :D men nepp.
 
Jag mår rätt bra, fast det varierar extremt, jag är väldigt sårbar. Försöker dock ta varje dag som den kommer. Är lite saker som pågår just nu men det är bara att bita ihop, så säger man va?
 
Eh. Ja och annars då? 
Finns inte så mycket att säga, det är sommar. Jag längtar efter att få se Allo Allo Emliga Armén på Fredriksdalsteatern. Det är snart dags, och det blir skitkul. Hoppas jag. 
Fast årets ensemble är grym, så lär bli succé :) och speciellt med tanke på underbara Sulocki. 
 
Ja, och just det, en sak till HALLONKESELLA! *_* Är galet gott. Frysta hallon till är ett måste. 
 
Galet gott och dessutom somrigt och rosa!, ~ 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: