24 mars 2013

Shit vad jag är dålig på att blogga, jag har bestämt mig, att från och med imorgon ska jag blogga varje dag i tio dagar :> Let's give it a go!
Jag vill ju hålla bloggen vid liv, dels därför att det är skoj, och så är det ju bra för hjärnan att få ventilera lite grann, jag gillar att skriva ner mina tankar. Det har jag gjort mer eller mindre hela livet, när jag var yngre ville jag faktiskt bli författare men så kreativ är jag inte, och dessutom så tycker jag redan att alla bra historier hunnit bli nedskrivna av andra, och så tar det ju sån tid också, det blir ju ett projekt och det skulle jag aldrig orka.
Jag har alldeles för lite tålamod... Jaja.
Eh... Och vad mer då? solen skiner, det är rätt härligt men jag litar inte på att det är vår än därför att det kommer  vara minusgrader i alla fall 5 dygn till enligt smhi, och det är heltrist för till och med jag, som vanligtvis älskar vinter har tröttnat på detta dåliga, kalla vädret. Liiiite varmare kan det få vara så man kan gå ut utan jacka, då är det skönt för det är ordentligt tröttsamt med alla dessa jackor och vantar osv så man måste gå runt med, så att man ser ut som en..mullvad? okej nä jag vet inte riktigt vad jag svamlar om nu. Ignore it.
 
Jag håller på att ladda ner en massa kläder och sånt skit till sims 3, har blivit lite smått beroende, inte bra men skoj tidsfördriv när inget annat finns att göra.
Och jusste, jag saknar TH något enormt, vill att dom släpper det där förbannade albumet snart. Skoj att se Bill och Tom varje helg nu iaf. Hehe. :] eh.. Ja, nej nu har jag total brist på inpiration till att skriva vidare.
Åt yummylicious sallad igår, min favoriträtt, faktiskt, eller...Sushi är väl det bästa, men sallad med. Jag är helt besatt av rawfood och sånt.
 
Tack & hej för mig. Jag återkommer imorgon, med något intressantare (Förhoppningsvis)
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: