25 mars 2013

Hallåj :]
Idag skiner solen. Eller nu håller solen på att gå ner... Men det är fint ute iaf.
 
Jag är ganska trött, vaknade redan vid 7 vilket är väldigt onödigt när man faktiskt har påsklov. Men... Nä. Alltså jag har blivit extremt morgonpigg och det tror jag beror av en enda sak egentligen. Solen, därför att den jäveln lyser in genom mitt fönster och gör mig lite halvt blind varenda jäkla morgon, fast jag borde ju inte klaga egentligen. Är det soligt så smälter ju snön högst troligt bort och då blir det ju vår. Men så kan det ju stanna i vår-läget också och inte gå vidare till sommar för då blir det härdsmälta i mitt huvud. För varmt, alldeles för varmt. Jag hatar varma sommardagar. Jag hatar att sola därför att jag har extremfobi på att få cancer bl.a och sen är det ju också med den simpla anledningen att ljuset är för skarpt och för at värmen tar kål på folk och världen stannar upp och alla ligger och jäser på badstränderna. I will never do it. Always say never, hihi. Åh nä nu kan man väl förknippa det där med Justin B...Bröd. Jag vet icke. Det var faktiskt inte meningen, ärligt talat. Jag gör inte personangrepp. Jag citerar heller inte andra människor.
 
Och där ljög jag som en hel säck potatis. OM JAG CITERAR MÄNNISKOR!?!?! DET HÄNDER OFTARE ÄN JAG MÅLAR NAGLARNA FÖRSATAN.
 
Men om jag nu gör det, så är det ju oftast mina kära Gasgubbars citat som fastnar i mitt huvve.
 
 Jag köpte en mixer idag. Den gamla gick åt helvete för tusen år sedan.
Jag ser så lugn, civiliserad och trevlig ut idag.
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: