Jag lever

Och mår bra. Jag har liksom inte haft tid till att sitta och blogga, och så har jag inte direkt gjort något märkvärdigt som är värt att skriva om heller :) jag har blivit extremt morgonpigg helt plötsligt, och vaknar typ vid klockan 7 varje morgon men det tror jag beror på att det blir mycket ljusare ute nu, och då är det svårt att somna om, jag är väldigt ljuskänslig så det kan vara det, men jag är inte så trött längre heller, det är skönt. Hoppas det blir vår på riktigt snart så man kan få tillbaks lite ljus i sinnet. Eh, ja. Men så är det ju faktiskt. Och jag skriver igen så fort andan faller på. Ikväll ska jag titta på stinsen brinner, och ta det lugnt, det är spikat. Har fullt upp nästan varje dag så det behövs lite vila till hjärnan, helt enkelt :D

https://cdn2.cdnme.se/3858717/7-3/pic_5144740de087c322e1688ea6.jpg" class="image">


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: