Lite skitsnack, 26 mars 2013

Tjenaaa snart börjar 112 på liv och död. Snackar med en kompis, riktigt skoj konversation. Pratade typ om att hon och min pojkvän skulle ha en konferens om att vara perversa, och snacka om en massa pervosaker och så skulle jag komma med fika och så kunde vi sitta uppe i ett torn. 8D Helt normalt, verkligen.
 
Jag mår rätt bra, är trött men glad. Älskar min fina älskling. Åhåååå! :)
 
I övrigt har jag inte så värst mycket att skriva om just nu, återkommer lite senare. Eller imorgon. Jag har ju lovat att blogga varje dag :D mitt löfte ska hållas.
 
Köpte en sån här kall kaffe i morse, i hopp om att inte bli söndertrött. (Intressant ord) sugröret är onödigt. Slänger det alltid.
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: