Tjohej!

Jag sitter i sängen på hotellrummet i Göteborg nu, mycket nöjd med gårdagen, 30 års festen på Lorensbergsteatern. Gubbarna är dock lite trasiga vilket resulterar i att vissa nummer är strukna och ersatta med annat, fan jag blir ju orolig för dom, dom får ju inte gå sönder helt å hållet D: idag blir det en "mellandag" så att säga, ska ta det lugnt och samla energi inför morgondagen. HAGMANS KONDITORI BIOGALAPREMIÄR! så jävla skoj. Knut berättade för mig att det är em här i Gbg, mycket folk ute och sånt. Men jag tänker nog mest gå i affärer tror jag och äta sushi sen :D men det blir nog en mysig dag detta, fast här är rätt kallt idag. Var varmare igår. Lägger till lite bilder här på min frukost idag, och lite diverse teater-stuff. Varför vet jag inte. Eh... Enjoy? KOLLA IN KRISTALLKRONAN. Älskar den, så jävla gigantisk och fiiiin.


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: