After Shave<3

Alltså det är ju helt obeskrivligt vad mycket dessa fyra gullgossarna betyder för mig. :)
Dom har talang, dom är otroligt roliga, charmiga och... Ja underbara helt enkelt.
Såg nu att printscreenen jag gjorde blev lite liten, men skitsamma. After Shave, 1983, söta eller vad?
 
 
Deras röster är så jävulskt fina, fattar egentligen inte hur det kommer sig att dom är så jävla betydelsefulla för mig, kan inte riktigt finna ord för det, seriöst.
 
Knut och Per t.ex, är så otroligt snälla, och en av anledningarna till att jag gillar dom så, är nog att dom alltid personligen bemött mig på bästa tänkbara sätt, snällare får man leta efter. Knut är så himla go, kärlek, är ordet.
Jag blir oftast jäkligt konstigt behandlad, vilket är trist. MEN dessa guldkorn, är juvliga. Bäst, dom är så ödmjuka, generösa och trevliga. Bara måste få detta sagt, humorn är underbar, rösterna, DOM.
 
Beklagar mig så jäkligt över att jag aldrig fick träffa Peter. (Han brevid Jan, han med glasögonen, i ljusgrått)
Han dog dagen efter min 1 års dag i cancer, vilket är så jävla tragiskt. Alla bra människor dör. Why?
 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: