En lista~

 
Ditt fullständiga namn: Emma Glammy Päronpuff! ;)
Ditt födelsedatum: 23/5
Din skola/linje: Vem bryr sig? pluggar teater iaf.
Din längd: 165, typ.
Din vikt: Ett par kilo för mkt. Är lite mullig, men en sen. Jag mår bra, och min pojkvän älskar mig
Din hårfärg: blond!
Din högsta önskan:Att få vara med i en stor teaterproduktion, gärna med någon av mina idoler ^^
En väldigt nära vän:Jaque, och Gabbi.
Ditt senaste skickade sms: "Jag saknar dig redan, men ses på onsdag"
Ditt senaste mottagna sms:"Gött, tack och puss för att du är bäst"
Ett beroende: TEATER :O
Din civilstatus: upptagen
Favoritfilm: Allt med Gas.
Något du vill ha:En hund.
Din favoritfärg:Gul, turkos, grå, och leopardmönstrade saker. Det är ingen färg men det är finast.
Personen du senast pratade med: Jaque, världens bästa. :)
Personen du senast träffade: mamma i morse, i förrgår After Shave. <3
Något avtändande (hos det andra könet): magrutor. Känns som att alla "hippa grabbar har det". I dislike alot..
Ditt favoritplagg i garderoben: MINA LEOPARDMÖNSTRADE PLAGG, tveklöst
Antal personer du kysst: Privatsak. Pussade på Frittemannen och Knuttis i förgår men det var bara oskyldiga kompispussar.
Något du önskar dig i födelsedagspresent:HUND, eller pengar.
Din sexuella läggning: straight.
Piercingar:näsa, läpp och öron. Men den i läppen har växt igen så om jag ska ha piercing i får det vara en tunn näsring.
Tatueringar:0
Ditt senaste köp:Spånez cd.
Din favoritbutik: Gina Tricot
Din favoritlåt: Spånez låtarna, såklart. Typ allt som After Shave:arna sjunger. Och massa TH låtar med.
En serie du brukar kolla:112 på liv o död
Något du stör dig på:jäkligt mycket.
En person du vill träffa just nu:Knut!
Antal personer du haft sex med: Privat
Något som gör dig lycklig: Teater....?
Den senaste som ringde dig:Det var väl älsklingen min :)
Något du tänder på hos det andra könet: Härlig personlighet, humor, livserfarenhet och får gärna vara musikalisk
Det du helst äter till frukost: naturell yoghurt med honung och branflakes. Knäckebröd med messmör och gurka.
Favoritmaträtt:Sushi, always.
En person du kysst:Min pojkvän.
En kändis du är tänd på: Hahaha det skriver jag inte här.
En stad i världen som du vill besöka:Hamburg, men ska snart dit, äntligen. Det var över 2 år sen sist.
En hemsida du besöker ofta:Vet inte, FB kanske. Och twitter och instagram, om det kan räknas fast det är en app

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: