Gårdagen var underbar :) AFTER SHAVE JAG ÄLSKAR ER

 
Ja, alltså vi var framme i Göteborg vid 14 tiden, alldeles lagom eftersom föreställningen började kl 15. Hämtade biljetterna, gick ner på toan och fixade sminket och lite sånt, man ser lite sliten ut efter nästan 3 timmar i bil ju. ._.
 
MEN. Oavsett, föreställningen var toppenbra, gubbarna skötte sig utomordentligt bra allihop :)
höjdpunkten? Knut i "Debattsoffan, fyra vänner" Han hade skägg och cowboy hatt på sig. AHHAHA jag skrattade bokstavligen ihjäl mig. Det var så otippat, men snygg var han ju. Sök efter "fyra vänner" på youtube och ni hittar orginalsketchen, första sökresultatet. Spola fram till 1.02, Knut är han i skinnjackan och den blå skjortan. Så såg han ut, (Fast med annan jacka) Och ett skägg, med cowboyhatt. Snacka om att han var söööt! ;)
 
Och sen, när det var dags för Spånez Alltså After Shave:arnas fiktiva dansband utan repertoar. Publiken får komma med titel, genre, vilken i orkestern som ska börja spela först.
 
 
JAG KOM PÅ TITELN FÖR ANDRA GÅNGEN!! :D förra gången jag valde blev det ju Min Katt har fått scenskräck, som finns på youtube.
 
Heja mig! efteråt tog den foajéansvariga (Jättesnälla, trevliga killen) med mig bakom scenen. SERIOUSLY! in till logekorridoren, och så fick jag ge presenter till Per (kakor och choklad som var till alla) och så kom bästa Knuttisen och Rippe också ut och kramades en stund och så var det en massa skojigheter och blablabla. Jag är jättenöjd i alla fall :)
 
 
 
Denna gången blev det Den glada glassgubben i Lund ;) <3
 
Jag för någon dag sen, osminkad, naturlig, och trött.
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: