Men så patetiskt.

Haha! nej fyfan för bilden, jag som hyser agg mot alla som tar kort i spegel med sin mobil. Blörk. :)
Jaja, skitsamma, det får gå bra ändå.
 
Om några timmar händer något jätteskoj, och jag uppdaterar om det senare. Jag är glaaad! Fast egentligen finns det väl två saker, som surrar runt i luften just nu. Men det kommer jag väl skriva om senare, inte idag alltså.
Men, Sånna dagar får man lov att ha ibland, (Glada dagar alltså)
man kan inte gå runt och deppa ihjäl sig även om man inte är på topp 24/7
Jag har märkt att många i omgivningen påverkas av ens deppighet, faktiskt så det är ingenting som alltid kan hållas i det tysta, på mig är det nog rätt enkelt att se när det inte är så bra.
 
MEN jaaa, nu ska jag fortsätta leva, jag skriver igen senare.
 
 
 
 

KOMMENTARER


» Anna | Lauana http://nattstad.se/lauana

SV; Tack så mycket!:) Följ gärna på bloglovin eller blogkeen :)

2013-05-16 // 14:16:52
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: