SNART GBG! :D

Om några timmar är det dags för Göteborg, som jag längtar :D
Ska snart ta och göra mig färdig utseendemässigt med, för jag är inte helt nöjd, kan man väl säga.
Eh. Ja.
Har hunnit bättra på nagellacket åtminstone, så är halvvägs klar.
Jag sov med mina armband på i natt, bara för att jag av någon anledning trodde att jag skulle glömma bort dom, hur vet jag inte men dom är på nu i alla fall. Mina händer är klara, hurra! ;)
Köpte nytt smink igår, detta, (Mascara, Foundation, Primer) och en eyeliner som inte är med på bilden. Allt kostade 800:- Billigt och bra, eller....? Smink är fan dyrt. Det är så många kvinnor som sminkar sig i detta samhälle, varför i helvete ska det vara så dyrt att känna sig fin? Man har ju sån jävla press på sig att duga i andras ögon så det är ju inte klokt. Blä på världen.
 
 
Mvh glad apa.

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: