Vad är grejen med "Yohio?" och allt sånt.

 
Undrar lilla jag.
Alltså han må vara bra på det han gör men samtidigt är det inte så väldigt häpnadsväckande kan man tycka?
Jag menar... Alltså det finns ju massvis med artister som är som han är, det är inget unikum skulle jag vilja säga, t.ex Miyavi, Yu Phoenix, Cinema Bizarre och massor med andra, genren är ju japansk, och där är det ingenting märkligt. Musiken tilltalar mig inte alls, eller jo CB. (Cinema Bizarre)
Det är nog att det fått sig ett ordentligt lyft nu när allmänheten häpnas för hur han ser ut, tror jag.
Bättre sent än aldrig I guess. Jag lyssnade som hastigast på spotify och kan ju säga att hans låtar inte faller mig i smak alls, tur att man har rätt att tycka olika. Jag menar... Jag älskar fortfarande Tokio Hotel mest av allt i universum, och dom är ju ändå inte speciellt märkvärdiga längre men det är deras personligheter som tilltalar så mycket, killarna har underbar humor så jag tittar på gamla intervjuer hur mycket som helst i väntan på deras album, jag är ett väldigt troget fan kan man säga, har aldrig tröttnat någonsin under dessa åren.
 
Och sen så finns här så förbannat mycket artister som lyckas bli jätteberömda på att göra ingenting. Musik är någonting som ska jobbas på noga, för att det ska bli bra som med allt annat, det ska vara instrument i musik, inte en massa mixat med beats och trams, det är bara.. oljud. Musik ska man kunna bli glad av och det ska liksom.. Låta bra? xD Nej nu känner jag att jag förklarar jättedåligt men jag har jättesvårt för allt detta urflippande inom musiken. Och samma med Justin Bieber som alla småtjejer tycks ha fallit totalt för. Jag vet inget om killen, och jag dömmer inte HONOM för något men hans musik är ju mixad och trixad med och det är just sånt jag avskyr med musik. Trummor, Bas, Gitarr och sång. Så ska musik låta :D och så ska texten ha ett budskap med mening, och så ska man kunna bli glad, eller ledsen.
Och så finns. Ja vad heter dom? One Directon. Aldrig hört, och vet inget om dom men dom studsar väl omkring och trallar om... Fluff...? HAHAHAHHA nej jag vet faktiskt inte. Ska inte säga något men jag står fast vid mina ord och åsikter om hur bra musik ska låta.
 
Jaja, nu ska jag hålla tyst ~
 
 
Dessa gossarna är så jäkla bedårande. Hah! Nu är dom allt bra lika. Kaulitzarna. :3
 
 
Och dessa, åh....
..... dessa godisarna. Per, Jan, Knut och Anders. (After Shave och Anders Eriksson) Och på bilden  ser man gubbarna som Bongo, Pongo, Zingo och Stig-Arne Kongo. deras fiktiva kvarett, Fyra Kongos. Youtuba på Tvätt eller Beiga Boys, om ni älskar underbart fina mysiga röster. Kärlek, endast kärlek. <3 HAHAHAHAHAHAH. ;) Ses på lördag, älsklingsgubbarna. :'''D
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: