1 november 2013 [Tråkigaste månaden på hela året]

Hallå hallå! 
Har inte alls mycket att skriva om idag känner jag. 
Jag är jättetrött, det är jättegrått och tråkigt väder ute och jag längtar ihjäl mig efter en viss person nu.
Gud vad jobbigt det är att gå runt och vänta och känna sig rastlös varenda dag :(
 
Och jag vet inte hur det är med er andra, men nog tusan är det sant att november är årets tråkigaste, och dystraste månad! Jag tycker verkligen det,
nu är liksom höstens höjdpunkt över och löven har fallit ner på marken och allt ser så grått och kalt ut,
(Ja, kalt, inte kallt)
Jag finner liksom inte inspiration till att vara kreativ och påhittig och spontan som jag annars vill påstå att jag är resten av året. Jag är kanske inte pysslig men jag gillar ändå att ha saker att göra, annars blir det så långtråkigt.
Massa teaterlektioner har jag haft i alla fall, och skoj är väl det, så jag blir stimulerad i huvudet lite grann åtminstone ;)
Sonja påstår att hon vill gå ut! vilket för mig är jättemärkligt eftersom det i skrivande stund började regna. 
 
Får väl ta o göra det snart ändå för hennes skull, det är ju hennes rättighet som innekatt att få vara ute när hon vill det, och hon brukar säga ifrån, och då går vi en liten runda. :)
Här nedan ser vi dagens jag. Med tuperat hår och allt. Jag kände för det, när man har frisyr till det får man väl nyttja det ibland..? 
 Saxat från instagram.Och ja jag har sår på armarna (brännmärke från en jävla locktång*)
och så hänger det en citygross påse hänger i bakgrunden och spegeln är smutsig, lev med det. 
 
OCH JAG ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR NAGELLACKET! seriöst, det är så jäkla billigt, och det är bra! och håller längre än vad de små dependflaskorna för ca 25kr gör, finns som jag nämnt tidigare på ja, just Citygross, för 10:-  När jag köpte ett första gången trodde jag inte det skulle vara särskilt bra pågrund av priset, men det är det verkligen. Torkar fort också :) 
 
Så, nu har jag skrivit färdigt.
Tack å hej!
 

KOMMENTARER


Jag tycker inte det blir dystrare än man gör det, däremot kan man ju bli lite trött av höstmörkret :)

2013-11-01 // 18:53:37
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: