21 november 2013

Hallå hallå alla :)
jag har egentligen inte så jättemycket att skriva om men jag gör ett försök.
Var o handlade på City Gross med mamma innan idag.
Två dvd filmer fick följa med mig hem.
Pelle Svanslös (julkalendern 1996) och Dark Shadows av Tim Burton. Mina två bästa kompisar är också helt överförtjusta i Tims filmer. Så, den var ett självklart val.
 
Det låter väl i och för sig som två väldigt udda val av filmer men jag var också tvungen att ta "Pelle" med mig, den kostade bara 99:- och jag har faktiskt samlat på mig en hel del julkalendrar under årens lopp. Jag tycker det är jättemysigt att samla. Och det är ju snart jul för tusan, då får jag allt samla på mig nya. :)
 
 
 
Och så har jag lagat mat också!! 
"quorn teriyaki"
vegetariskt o gott, såklart. Med färdig sås man häller över, i med broccoli och sockerärtor och så spenat brevid, och något till som i butik hette "matkorn" och jag har ingen aning vad det innebär, testade för första gången och det var rätt ok.
 
 
Jag återkommer senare med nytt.. :) 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Åh vad gott det ser ut!!

Sv; Ja smiley tröjan är så himla cool :D

2013-11-22 // 07:31:13
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: