Dåligt humör

Hej! 
Jag har inte bloggat sen jag kom hem från Stockholm och anledningen till det är väldigt simpelt, jag är jättejättetrött. 
Sitter nerbäddad i soffan, och ska titta på Harry Potter, bara för att jag kan liksom. Jag är lite missnöjd med föreställningsdagen därför att jag hade bett om att få träffa K och P efter föreställningen men då kom det en massa dumma människor och trängde in mig i ett hörn så att jag var nära på att få ångest och börja gråta och ville gå därifrån eller typ kasta en granat på mig själv så att jag skulle få uppmärksamhet. Ursäktar det dumma ordvalet här, det är kanske viss överdrivet men jag blev väldigt sårad, jag hade längtat ihjäl mig efter dom. Visst Knut tog sig tid osv men det är ju som det är, jag hade hoppats på en minut till mig, därför att det var massor med folk som hoppade upp på scenen och babblade om en massa onödiga grejer som är helt bagatellartade om att föreställningen var bra...!? Blä! Jag hade väldigt viktiga privata grejer att förmedla. Jaja det blir fler gånger... Tur är väl det för jag saknar dom så jävla mycket. 



KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: