Höstdepp!

Hallå!
 
Ursäktar så mycket att jag uppdaterat hur lite som helst i ett par dagar nu, anledningen är att jag känner mig extremt omotiverad och höstdeppig, vilket är jättetrist. Jag påverkas väldigt negativt av att det blir mörkt tidigt om dagarna, och därför blir jag väldigt trött. Jag tycker det är tråkigt! väldigt tråkigt.
Jag ska försöka ta mig samman o bli piggare igen, för det är inte kul att ställa in sig på att bli seg. Men visst är det lite så att man går i ide om vintern? ;) det kan knappast bara vara jag som känner så.
 
Jag ska strax duscha och städa. Sen får vi se vad som händer.
Jag ska försöka uppdatera bloggen lite bättre under helgen och försöka komma igång igen, tråkigt om jag slutar blogga för jag tycker egentligen att det är rätt skoj. :)
 
Men vad gör man åt höstdepp? :( 
Inspirationen tryter och humöret sjunker hela tiden och jag känner mig osynlig. Den känslan är riktigt jobbig. 
 
Jag är tröööött också! bläää. Tips på hur man kan lätta upp det dystra höstmörkret, någon? :)
 
 
 Jag och Alfons igår. 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: