sämsta bloggaren in' da wooorld.

Hallå! :)
jag har varit sämst på att blogga nu ett par dar och jag ursäktar för det.
Jag har haft annat att göra, men nu ska jag komma igång igen. 
 
Så här tokig såg jag ut i förrgår ;) 
Varför hålla sig till tesen normal, liksom..?
 
Och just det, jag åt sushi igår, så jävulskt gott. Jag ÄLSKAR sushi, min favoritmat utan tvekan.
Och.. Ja vad mer egentligen? julen närmar sig med stormsteg men det känns som att det varit jul i flera månader om man går ut o handlar, och jag tycker det är enormt irriterande, varför slita ut det så långt i förtid och sälja julmust i augusti och pynta från golv till tak i september. Då är ju julen slut lagom till 1 november.
Men, det är klart vad gör inte butikerna för att tjäna pengar och lura stackars människor till fattigdom. Hehe. Kan tänka mig att det är väldigt många som får skulder och sånt skit vid denna tiden på året därför att man handlar ihjäl sig. Det är synd, det är inte julens mening.
 
Snart första advent. Har köpt adventsljusstakar som ska sättas upp snart, det är mysigt. Det blir hög mysfaktor med ljuset i fönstret, tycker jag.
Men annars är jag inget fan av julen och har aldrig varit heller. 
Det bästa i mitt tycke är att det visas mycket film på tv ;) 
 
Hm, jag bromsar här och skriver igen senare. :) 
Aningen torftigt inlägg kanske, men jag är trött och tom på inspiration känner jag.
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: