Stockholm imorgon!

 
 
Hallå, imorgon åker jag till Stockholm, tycker det ska bli jätteskojigt att få se/träffa my gubbs igen.
Superduperskoj faktiskt, jag bloggar igen när jag hinner det, jag vet inte det just för stunden men givetvis skriver jag om hur det varit när jag kommer tillbaka hem igen.
Jag är på bra humör och hoppas att det håller i sig. Det känns så nu i alla fall. Jag är så taggad inför morgondagen så jag har inte så värst mycket om att säga idag. Ni vet känslan man får innan man ska göra något riktigt skoj, man är förväntansfull, glad och nyfiken. Och som jag alltid är, i onödan - Nervös. 
 
 
Jag kanske skriver ett litet inlägg på morgonen imorgon ifall jag hinner, och om inte, imorgon eftermiddag.
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


» Mathias&Rebecca http://twoplusone.se

Hoppas du får en trevlig vistelse uppe i Stockholm!! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

2013-11-06 // 15:38:46
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: