tröööött!!!

Hallå hallå!
 
Jag är så himla seg och trött idag!!
Grannen hade fest(?) eller jag vet inte vad igår, så jag fick ingen sömn alls inatt, jag tror inte ens att jag somnade någon gång under hela natten, 
vanligtvis brukar jag inte ha något emot det, därför att jag inte lägger mig i vad andra gör på deras fritid, liksom. Men denna gången var det ganska störigt!
Bor man i lägenhet måste man kunna respektera alla som bor, även om man har fest eller vad som helst. 
Bläblä. Jaja jag är inte långtjurig, men jag tror dom väsnades till 7 på morgonen. Seriöst..... 
 
 
Fast nog om det, 
jag sitter just nu i sängen med datorn i knät och pga det jag nämnde här ovan ^ 
så är jag riktigt seg idag, jag orkar ingenting! det är grymt otäckt att känna sig helt utan ork. 
Jag är spontan som vanligt men tempot har saktat ner rejält idag. 
Ska se en film snart tänkte jag. Ska bestämma mig för vilken, och så ska jag ha en latsöndag idag. 
Söndagar är ALLTID sega. Alltid. Oavsett vad man gör, så är det hos oss i alla fall. 
Konstigt det där, men det måste vara något psykologiskt. Hjärnan ställer in sig på att vara trött, när det är söndag. 
 
Osminkad och trött, japp. 
Tack för mig nu jag återkommer med nytt så fort jag kan :)

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: