Varför får jag alltid finnar på hakan eller i pannan när jag ska iväg??

Undrar jag.
Den frågeställningen innefattar helt enkelt varför jag får finnar strax innan jag ska åka iväg och göra speciella saker!?
Det är nästan alltid så, jag ska ju till Stockholm på torsdag och nu idag har en finne blossat ut på min haka, och nästan varje gång förut som jag ska iväg någonstans långt hemifrån, som gör mig lite exalterad har det blivit så! Det är jättemärkligt, jag får aldrig annars finnar så, jag tvättar liksom ansiktet dagligen och även fast jag är lite röd i ansiktet, på kinder och mellan mina ögonbryn så brukar jag inte få nya finnar för det. Rodnaden mellan ögonbrynen är svår att få bort pga en simpel sak och det är att när jag föddes hade jag ett litet smultronmärke där, som fortfarande syns lite grann när jag inte har foundation etc. 
 
Men, min egna teori angående detta är att jag blir exalterad = utsondrar nånslags hormoner som leder till ansiktet och så leder det vidare till talgproduktion.. Eller jag vet inte. Men en endaste liten finne på hakan har jag fått.
Den ska väck. Gör det klassiska ikväll och låter en klutt tandkräm sitta på över natten, så hoppas jag på att den försvunnit imorgon. :D
 
Jag tror förresten jag glömde blogga igår?! Det känns som att jag glömde det i alla fall. Dumma mig.
Jaja, man kan ju inte bo i datorn 24/7
Nu ska jag packa till Stockholm, det är kanske lite tidigt men jag har inget bättre för mig, så det får bli sysselsättningen för stunden. 
 
Ful som gatan, trött som satan. ;) 
 
som vanligt letar jag efter fel på mig själv när jag postar denna. Men struntsamma. 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: