21 oktober 2013 ~

Hallå alla! 
här sitter jag, lite rastlös, har ingenting att göra, ska städa lite. Det gjorde jag visserligen igårkväll också men jag är expert på att stöka ner, min förmåga för ordning och struktur är lika med noll.
Men happ, nu har jag faktiskt saker att göra så jag får avsluta så här, annars blir detta troligtvis hur långt och meningslöst som helst. 
 
 
 
Jag har flyttat in i min mössa, för den är så mysig. Ibland har jag den så långt ner över ögonnbrynen att jag ser ut som en liten tomtenisse, det är en brukbar mössa detta!, ibland passar den bra en bit upp på huvvet' som en komfortabel accesoar, den är perfekt när man har dålig hårdag, eller om man fryser. Och sen ÄLSKAR jag plagg med leopardmönster, eller snarare allting med leopardmönster på. Hade kunnat inreda hela hemmet med endast leopardmönstrat. Seriöst. Någon mer än jag som har "tvångstankar" om mönster/färg/kläder etc? ;)
 
 
 

KOMMENTARER


Haha jag är likadan. Städar och sen nästa dag ser det nästan likadant ut

2013-10-21 // 14:59:27
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: