22 oktober 2013

Sååjaaa, hemma nu.
Lite trött, men jag klarar mig, jag vaknade ganska tidigt idag o därför antar jag att det är den huvudsakliga anledningen, ska strax iväg och möta upp min fina bästis, Gabbi vid torget, så ska vi hitta på något :)
det var ett tag sen nu, har ingen aning om vad vi ska göra, men får se vad det blir. 
 
Återkommer om det senare, ville mest uppdatera o visa att jag fortfarande är vid liv. ;) 
Jag tänkte verkligen försöka satsa på bloggen och ge den ett lyft, göra min design lite finare och skriva uttrycksfulla, bra inlägg. Vet att vardagspratet till viss mån är överskattat, men varför inte liksom..? jag är jag! 
det vill jag dela med mig av :) 
 
 
Här nedan har vi ja, just det.. dagens jag. Hairdonut, leopardmönstrad oversize tröja och "peacehalsband" samt örhängen med fjädrar. Ser inte mina leggings, men de är inte så intressant, svarta, läderimitation. Och ja, jag ska snart bleka håret igen, för min cendré/mörkblonda färg är övertydlig nu, ja. Hmm :)
Haha, tröttheten syns, ursäktar för det!
 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: