24 oktober 2013

Ohoooj!
 

..alla glada, sura, ledsna. 
 
Här sitter jag nu, humöret är rätt bra, men känner mig aningen trött, jag tänkte snart gå en liten promenad, 3 kilometer tänkte jag, jag orkar inte så mycket mera idag, behöver ta det lite lugnt för jag har nämligen en hel del annat att fokusera på, kanske återkommer om det senare ifall jag inte glömmer.
Det är inte jätteviktigt, och kanske inte ens värt att nämna här, men får se hur det blir.
Vädret ute är just nu ganska soligt, det är ljust här inne och jag blir lite smått bländad, vilket är rätt så irriterande! Ni vet hur jag menar va? när det är soligt i rummet och det nästan flyger små dammkorn i luften!? åhh vad jobbigt och här är liksom inte ens smutsigt så jag funderar på var det kommer ifrån. Dagens I-landsproblem. 
  
 
 
 Här har vi dagens jag~
Leopardmönster på byxorna, ofc. Kjol från H&M och cardigan från Gina Tricot och linne från...Något. Ingen aning faktiskt, men gissar på att även det köpts på Gina Tricot. 
Jag är ganska trött och har haft ont i huvudet till och från sen igår, så snälla ignorera det, man kan inte alltid se toppenfin ut. Visar hellre en ärlig sida, och det där är jag. Whatever, liksom. Jag är inte perfekt, jag är lite mullig MEN det står jag för! Jag vill duga precis som alla andra men ibland är man trött och sliten, i detta fallet står dåligt med sömn bakom det, och jag vill inte ursäkta mig för det. 
 
 
Jaja nog om detta. Jag måste verkligen tipsa om det absolut bästa budgetnagellacket!! Jag har dock inte testat något annat lågprislack utöver Depend, MEN detta, från CityGross  är extremt bra. Inte tjockt, torkar fort och klumpar sig inte. Kostar bara 10(!!) kr. Märket heter Nordic Cap. Så det kan absolut rekommenderas till de som inte vill lägga ner för mycket pengar på just vardagligt nagellack. 
 
 
De har en hemsida där man kan se deras sortiment. 
 
 Jag skriver nog lite senare igen, take care people. 
:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Fin bild:)

2013-10-24 // 16:46:11

Fina bilder!

2013-10-25 // 16:01:37
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: