27 oktober 2013

Hallå alla människor! 
jag höll inte mitt löfte om att blogga igår därför att jag helt enkelt inte orkade :(
vet alls inte varför men jag blev sååå himla trött! gjorde ingenting vettigt på hela dagen, så tänkte göra ett nytt försök idag till att få sagt någonting bättre, och göra ett lite mer innehållsrikt blogginlägg.
 
Söndag idag ju, vilket är den officiella vilodagen, ni vet ;) 
Jag är som vanligt söndagsseg, trots att dagen igår var som den var. Märkligt det där med söndagar! 
Man känner sig ALLTID trött och lite trögstartad, så är jag i alla fall och det slår aldrig fel för det blir så varenda gång. 
 
Jag sitter just nu och lyssnar på Spånez. *
 
Spånez är ett fiktivt "dansband" bestående av Per Fritzell, Knut Agnred och Jan Rippe. Dvs After Shave. 
I varje föreställning av 30-årsfesten, improviserar dom en låt, med hjälp av publiken, och det innebär alltså att publiken ropar upp en titel, genre och vem i orkestern som ska börja spela, och eftersom jag är som jag är har jag valt titel 3 gånger. 
 
Min Katt har fått scenskräck
Den glada glassgubben i Lund
Sången om Emma från Skåne

Är alla gjorda av mig, och om någon är nyfiken, så finns dessa tre upplagda av mig på Youtube. Väldigt skojiga låtar! ;) 
finns även några andra att lyssna på.. Hahah!!
 
 
Här nedan har vi dagens Emma facelook. 
 
 
 
Jag återkommer med nytt så fort jag kan!

KOMMENTARER


Vilken fin blogg!

2013-10-27 // 15:00:11
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: