29 oktober 2013

Hej hej alla glada, sura, ledsna och trötta och pigga och..
ja, hej alla, helt enkelt.
Jag har bloggat lite halvdåligt sen igår, tycker jag! 
Nu får jag skärpa mig, vill jag satsa på bloggen måste jag ju fortsätta skriva, right?
 
Igår hade vi storm här och tidigare idag när jag var ute på en promenad valde jag att vända efter halva rundan med en anledningen att ett träd trillat rakt över vägen! helt sanslöst egentligen vilken vind det måste varit, på vägen hann jag med att se en knäckt flaggstång också, seriöst den var av på mitten, kluven, liksom.
Trodde inte det blåste så mycket här, upplevde några korta mikroströmavbrott, i några sekunder bara, plus att tv-kanalerna försvann en stund. Vi har kabeltv här. Så det blev myrornas krig.
 
Idag har det varit rätt lugnt, har städat och pysslat lite här hemma, det behövs ju ibland :)
just nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver det här. Nyss duschat osv.
Är på rätt bra humör, och har inte så mycket annat att nämna idag känner jag.
Längtar otroligt mycket efter Galenskaparna o After Shave nu. 
Mina älsklingsgubbar! nu och alltid. 
 
Nä, nu avslutar jag detta med en bild jag är mycket nöjd med. 
Dagens jag, alltså.  
Ha det bra, alla!
Jag återkommer med nytt så fort jag hinner och kan. 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: