31 oktober 2013

Hallå hela världen.
Jag har inte bloggat idag, sorry.
Jag har haft annat att göra! :)
Hoppas alla (i min ålder) har ett trevligt höstlov, själv är det ganska trist men sånt är livet.
Har att se framemot Stockholmsturen nästa vecka istället och det är åtminstone hur kul som helst. 
Mår bra i övrigt.
Var ute en väldigt kort runda med min katt, Sonja, innan idag men hon vände nästan i dörren därför att hon ogillade blåsten. Hon springer som attan när hon inte vill....
Dumma katt...
Fast nej, hon är inte dum, det är väl snarare jag som är det, som försöker ta ut henne när hon inte vill, haha!
Sitter just nu och kollar lite på film. GladPack, med Galenskaparna o After Shave. En tv-serie, för er som inte vet. Gick på tv år 2000 när jag var 3 år, skulle fylla 4 och det var då jag fastnade för dom. Haha :) 
Men nog om det.
Har städat lite i min garderob också för det var kaos. Seriöst jag är expert på att stöka ner och min organisationsförmåga är lika med 0,0. 
 
Tur det är Halloween idag, för jag ser ut som en zombie dagen till ära. Därför fuskar jag och postar en bild från förrgår....
OCH EN ANNAN SAK! 
tittade nyss på Gina Tricots hemsida och denna tröjan tycker jag ser hur gosig ut som helst, den talar verkligen till mig. Funderar på att köpa, kanske. Men får väl se. Har just nu ingen aning om när. Hahahah. 
 

KOMMENTARER


fin tröja!

2013-10-31 // 17:46:40

sv: haha ja visst är hon :)

2013-11-01 // 15:05:52
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: