Det vankas ananaspaj :D

Och det tycker jag verkar jättegott, har aldrig ätit det förut. 
 
Varit duktig och haft i endast stevia istället för socker. Kan man göra det lite nyttigare är det ju givetvis bra ;)
 hälsan framför allt, men man lever ju bara en gång och måste få äta lite gott ibland, fast sen vad man definierar som gott är nog väldigt olika 
 
 
Jaja, nog om detta. Inser förresten att det ser ganska osmakligt ut på bilden. (Innan ugnen)
Det vita kletet består av créme fraiche, ägg och vaniljsocker och resten är ananas. 
Blir nog gott sen i alla fall. Hoppas jag. 
 
MEN NOG OM DETTA!
åh, vad ska jag skriva om? har varit och handlat på Ica. Mat, you know. Eh.
Kollar lite halvt på tv just nu, skriver detta inlägget och funderar på lite saker som angår en viss person som jag inte vill prata om, för gör jag det tänker jag på honom hela tiden och det hela är så löjligt att jag knappt vet hur jag ska uttrycka det hela.
Tror det beror på saknad, då är jag expert på att bygga upp extra starka känslor som alls inte betyder något egentligen, måste jobba lite på det annars kommer jag ju bli sårad av mig själv gång på gång. Jag är ganska patisk egentligen, nu när jag tänker efter. Hehehehe... :D
Menmen. Har väl goda sidor också, hoppas jag. 
Har inga planer för morgondagen, så får grubbla lite över det och hitta på något.
Hoppas finna någon kreativ o rolig syssla att fördriva tiden med på bästa tänkbara sätt.
Återkommer så fort jag kan! 
Dagens jag^ svartvit och hela köret. 
Lite trist inlägg detta kanske men jag kommer babbla på hur länge som helst om jag inte bromsar här. 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: