Freeedaaag!

Hej hej alla ~
Nu är det äntligen fredag, tjohej.
Riktigt skönt, ska kolla på film hela kvällen. Mohahaha. 
Det är sånt jag sysslar med när jag är hemma. Eller visst, lite annat med, men när jag är trött är film det huvudsakliga på min repetoar. <-- Stavade jag rätt där eller..!?
 
Jaja, struntsamma, jag mår prima, men är lite trött, men det hör väl till? :) 
Hahaha! samma bild som jag postat på instagram innan idag, men jag har inte hunnit ta fler bilder under dagens lopp tyvärr, så denna får duga, ser förväntansfull men jag har ett skäl till det. Jag har nämligen blivit med biljett till 30-årsfesten i Stockholm med Galenskaparna o After Shave, IGEN. Alltid igen, vet ni. Jag är jätteglad och längtar efter Knut.
 
 Usch och fy, nästan. 
 
....ÄLSKAR MIN BILJETT!
 
 
 
Ha en bra kväll allihop! 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: