Goood mooorgooon!

Ja, just precis.... God morgon!

Har precis ätit jättegod, ganska kreativ frukost, som jag tyckte var hur god som helst men orkade inte äpplet eller ens hela mackan så det får sparas till sen. Om det inte hinner bli äckligt. Jag är inte den som slänger mat i första hand. Jag tänker på miljön så gott det går :)
 
 
Allt är bra med mig, men är riktigt trött för jag vaknade flera gånger igår natt därför att jag utan anledning började tänka på Per och Knut igen?! så långsökt, jag vet. Saknar dom riktigt mycket nu. Mina favvisgubbar. 
 
Min goda frukost här nedan, med en kopp kaffe sidan om.
På mackan har jag keso och avokado, ett äpple brevid, och två skivor ananas som jag äter med gaffel :D

Äpplet, avokadon och ananasen är ekologiska* 
 
 
 
Jag skriver igen senare! 
Ha en bra dag alla fina människor :)

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: