hallåj igen ~

Såja, nu hoppas jag att jag slipper fler problem med min bloggdesign.
Har precis ätit lite. Fullkornspasta med massa spenat & lite basilika blandat i matlagningsyoghurt med lite kryddor och majs sidan om, Man tager vad man haver, vet ni ;) 
men det blev rätt gott ändå faktiskt. 
 
Nu funderar jag på att se en film, eller kanske lägga mig i ett varmt bubbelbad. Har lite ont i ryggen. 
Brukar ju kännas lite bättre då. 
 
I övrigt är här lugnt för stunden, grått o trist höstväder ute nu men tidigare idag har det varit rätt fint. Jag gillar ju inte direkt solen, men inte roligt när det är för kallt ute! hoppas att det dröjer innan snön kommer till Skåne, för så vitt jag vet har det ju börjat på en del ställen i Sverige redan. Tycker synd om de som bor längst upp i landet, de lär väl knappast hinna ha någon höst innan snön och vintern kommer?! eller har jag missuppfattat det? 
Nu har jag satt mig i soffan med en kopp te, är lite trött.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


» Ellen (alatariel) http://alatariel.papper.fi

Mys med en kopp te. :)
SV: Ja eller hur? tack! ^^

2013-10-23 // 18:01:09
» Emelie

Åh vad mysigt med bubbelbad;) Fin blogge kolla gärna in min :)

2013-10-24 // 17:24:55
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: