Morgonrunda med Black Rain ~

God förmiddag alla :)
 
vaknade strax efter 9 idag, gick upp o drack en kopp kaffe och åt en macka med päron och creamcheese, nom nom! :D och en bit ananas, äter ananas med gaffel. Ananas och vattenmelon är utan tvekan mina favoritfrukter.
Och sen dusch, och ut en snabb runda med min katt, Sonja, det blir oftast väldigt intressant då vi brukar gå ett par varv runt huset, sen runt hörnet på gatan och efter det rakt fram en bit på trottoaren och sen vänder vi igen och går in på gården men hon stannar ett par gånger och funderar på vilket håll vi ska ta och då kan det gå med en jävla fart.
Katter regerar.....? ;)
 
 
Nu sitter jag vid datorn och skriver detta. (Logiskt!) ska städa lite efter det och sen vet jag inte. Får väl se vad jag har ork till, jag är ganska trött för jag somnade sent igår, igen. 
 
 
Var ska vi gå någonstans? 
 
 Närsynt Maine Coon? ;) resultatet av detta blev regndroppar och frökapslar i pannan och löv i svansen. 
 
jättetrötta jag med blött hår, Sonja hade så bråttom ut att jag inte hann torka det. På med mössan och ut, fort fort fort! :D
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: