Nu är det bättre igen....

Så! äntligen har jag fått ordning på min bloggdesign, jag bytte helt enkelt till en annan för gissa om jag blev lite smått irriterad när kommentarfunktionen la' av i förmiddags...? Svar ja!
Men se, nu har jag gjort om igen och nu är det möjligt att kommentera.
Jag har praktiskt taget gjort om ALLT på bloggen nu, har redigerat om allt från grunden utifrån orginalet, så nu äntligen är nöjd, bakgrunden har jag dessutom gjort själv, och ja, headern likaså, och alla textstilar samt "kommentera" symbolen. 
 
Säg, vad tycks? är detta bra, är det något jag ska ändra på? :) 
här nedan har jag en riktigt slarvig, suddig printscreen av min förra design, denna är lite mer proffsig, right? 
 
 
 


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: