Vi väntar storm

Och så vitt jag vet drabbas nästan hela Sverige. 
Fast jag tar det med en nypa salt för det brukar väl ändå vara som så att det vänder innan det brutit ut helt, men i England var det väl lite kaosartat? 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på gamla låtar med Tokio Hotel från deras cd Humanoid. 
Jag saknar grabbarna något fruktansvärt nu. Gått så många år sen man fick höra ny musik från dom :(
Men om de håller sitt löfte är det snart dags igen. För de som inte kan så mycket om TH tycker jag att låtar som är värda att lyssnas på är "Forever Now" och "Phantomrider"
Som är mina två favoritlåtar från deras senaste cd. Finns givetvis på Spotify! 
Tokio Hotel är galet underskattade, för grabbarna gör RIKTIG musik. Inget poptrams.. 
Alltså låtarna är riktigt djupa, texterna har fina budskap och det är något magiskt över det hela, de spelar riktigt grymt, Bills röst är riktigt unik och vet man sen mer om bandmedlemmarna, och typ..Kollar in intervjuer på youtube etc faller man för deras charm och humor. Jag vet ingenting om varken Justin Bieber eller One Direction eller något annat heller för den delen men det lilla jag vet är att det är för lättsamt...? om man ens kan säga så.
Jag hyser varken agg mot JB eller 1D, men det känns barnligt och deras musik verkar så snabbt gjord, det finns ju 10000 olika artister som sjunger lite, mixar lite och lägger på lite ljudeffekter o så är allt frid o fröjd och det imponerar inte på mig helt enkelt.
 
Och mina allra största idoler är After Shave, som är gubbar på 55+ men som äger mitt hjärta fullständigt och det glädjer mig att jag gått min egna väg så långt och valt något som jag avgudar så mycket som jag faktiskt gör. Och har gjort sen jag var 3 år. Tror knappast många andra hållt fast vid en artist/liknade så länge. Haha!! :D
 
Jaja nog om detta!
det regnar ute och det börjar blåsa lite mer nu, men mellanskåne (som jag bor i) skulle inte drabbas så hårt, hörde jag innan, och det är ju skönt om så är fallet. :) 
 
 
Jag är osminkad, svartvit, och låter mitt hår lufttorka efter duschen innan.
Ursäktar för det. Höstlovsvecka och tröttisdag idag...;)
 

KOMMENTARER


Fin bild!:)

2013-10-28 // 12:56:10
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: