17 september 2013 (REDAN, OMG)

 
 
Tjosan hejsan alla människor :D
jag vet, jag är olagligt jävla dålig på att uppdatera men jag har ju i ärlighetens namn inte haft ett skit att skriva om.
Jag ger det hela ett nytt försök nu.
Imorgon ska jag åka till Stockholm, för jag ska se 30 års festen med GAS, ännu en gång ;)
ska bli skoj, jag längtar efter mina älsklingsgubbar ju. :(
 
Mår i övrigt bra, uppdaterar instagram varje dag, så följ mig där :)
@ Glamorousmysterious, så följer jag tillbaka.
 
 
Jag har just nu en ansiktsmask i ansiktet, pysslar lite med mitt yttre inför morgondagen för självförtroendets skull. Ibland är det värt att lägga lite tid på det för att må bra :)
 
Ska packa färdigt snart och ägna mig åt annat också, får se om jag skriver på tåget imorgon. Mobilappen, you know.
Instanerd, yes. :'D
Dvdfilmen som blir mitt tidsfördriv ikväll, min barndom på dvd-skiva.
 
 
^ PÅ TORSDAG <3

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: