dåligt med bloggande igen

Hej! 
jag har varit lite dålig med bloggandet, jag har inte orkat. Jag har haft extremt mycket svackor den senaste tiden och jag ursäktar mig för det, och av vissa skäl raderade jag mitt förra blogginlägg, jag skrev det utan att tänka innan, jag behövde bara skriva av mig i stunden. 
Jag har sånna svåra perioder emellanåt, och att skriva det i text tycker jag är ett sätt att släppa ångesten, 
men jag försöker på nytt från o med nu.
Ikväll ska jag sova tidigt och försöka komma igång med fasta rutiner igen för att få allt o funka. 
Jag måste, vare sig jag vill eller inte.
 
 
 
Har inte nämnt detta i bloggen, men kan göra det. Fast ingen bryr sig,
jag vann Galenskaparna o After Shave's "11-tävling" en liten grej som arrangerats varje månad, med olika vinster o grejer. Är rätt nöjd, har dock redan två av vinsterna sedan innan menmen, saksamma, resten var skoj att få.
Lite raritetprylar, t.ex "Utanför slottet" med bara Galenskaparna (Kerstin, Claes och Anders) 
och ett kasettband med mina goa underbara fina älskade bästa fantastiska charmiga gosiga supersnälla After Shave. Tur att jag har en radio med kasett ute i köket, hm. Annars hade jag lätt köpt en ny bara för det. 
Lp-spelare.....Nej, det har jag inte..... Eh, jag kan alltså inte lyssna, what to do? får fundera på saken. Den ligger o dammar i en låda, exciting much. 
Och så vann jag en affisch, ett gammalt programblad (vad jag nu ska med det till) 
en cd skiva, en dvdfilm (som jag redan har sen 42352365236 år) nej men, sen det var nytt. Dvs ca 2002(?)
och sen fick jag.. Ja vad var det mer? jo, biljetter till 30-års festen. HAHAHA SERIÖST JA, jag kommer ha sett föreställningen typ 10 gånger. Det trodde jag ju inte att det skulle bli, det enda roliga är ju dessutom Spånez för nu har jag fan tittat ihjäl mig, menmen. 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: