jussteee, bloggen, ja.

Jag har inte orkat blogga på ett tag. Har helt enkelt inte haft motivationen och sen har jag haft älskligen min att tänka på. ;>
 
Eh. Ja men seriöst, vad vill folk läsa om egentligen? 
jag har börjat sova alldeles för länge igen, alldeles för länge, men snart är det dags att skärpa till sig igen o komma tillbaks till vardagsrutinerna. Men jag känner mig jäkligt seg efter alla långa gråa och trista helgdagar som flugit förbi.
 
Och just det, min gamla e-post adress tycks ha blivit hackad. Och så kommer jag inte in på min gamla instagram heller, men jag har beslutat mig för att radera den och fortsätta på min nya. 
Emmapearpuffs  följ, så följer jag tillbaka :) Måste ändra headern här på bloggen sen också. 
 
 
 
Sitter just nu med en sovande Alfons sidan om mig. Ja, min katt alltså. Lilla gosisen, fast det är rätt varmt med honom sidan om mig och datorn i knät, känner jag. 
 
Och jaa, vad mer då. Jo jag har ju en ny, grön fin iPhone 5c, och jag är mycket nöjd med den. 
Flyttade över alla mina gamla prylar från gamla mobilen och dit så det är bra ordning. *host* 
nej, men jag har organiserat i mappar och grejer. Har lagt till spel i en mapp, och jag satt och räknade dom innan, jag har 36 stycken, och jag har typ bara spelat Minion rush, wordfeud och draw...vaddetnuhette. '
Och dom där roliga enhörningsspelen. Ja men vad tusan heter dom...?!. Typ Unicorn rush. Och Angry birds, såklart. Men jag har som sagt hela 36 stycken spel på mobilen, och varför ja det vet jag inte. 
Andra appar som jag lagt till är svtplay, tv4play...Eller ja praktiskt taget alla dom där "play" appar jag överhuvudtaget hittade på appstore. Plus Facebook, och Instagram) och inte så mycket mer. 
 
Och nu ikväll ska jag titta på Allo Allo Emliga Armén på svt1 kl 21.00. :D 
Föreställningen på Fredriksdalsteatern nu förra sommaren. Jag var däääär. Två gånger.
På premiären, och Kimmies födelsedag. DET NI!. Jag är proffs. 
 
Och igår var mina älskade underbara världsbästa genomgoa charmiga trevliga fina speciella gosiga puttinuttiga gullelulle idoler på tv.(After Shave) I avsnittet av Så ska det låta, som dom deltog i. Tittar aldrig på sånt tråk, utom när dom är med. 
 
http://www.svtplay.se/video/1680486/del-4 TITTA!!!! <--- 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: